Ja sitten tuloksiin!

Arvosteluasteikko European Bartender Schoolissa menee seuraavanlaisesti: A on paras, 100-95% oikein. B on toisiksi paras, 85%:stä ylöspäin. Seuraavaksi tulee C, 75%:stä ylöspäin. Alle 75% tarkoittaa hylättyä, ja sen kirjain on F.

 

Minun osaltani eri osiot menivät seuraavanlaisesti:

Vapaakaato 75% eli C (Hahah, juuri ja juuri läpi, mutta meni sentään ensimmäisellä yrittämällä.)

Flair 86% eli B (Uskomatonta)

Käytännön baarikoe 86% B (Kahdestatoista drinkistä mokasin jännityksissäni yhden melko pahasti)

Drinkkireseptiikat 98% eli A (Kirjoitimme kaikenkaikkiaan 70 drinkkiä paperille eilen)

Teoria 99% eli A (Teoria käsitti 85 kysymystä alkoholeista ja baarityöskentelystä. Käsittämätöntä!)

Lopullisessa sertifikaatissa minulle on siis suotu vahva B, kokonaisprosenteilla 90%.

 

Olen henkilökohtaisesti erittäin tyytyväinen! Kiitos teille mahtavasta henkisestä tuesta, ilman teitä olisin ehkä luhistunut.

Aluksi minulla oli unelma ulkomaille lähtemisestä. Pikkuhiljaa siitä kasvoi suunnitelma. Lopulta istuimme autoon ja lähdimme matkaan. Nyt olen saavuttanut sen mitä lähdin hakemaan, ja tämä tunne on aivan uskomaton! Nyt on aika kehitellä uusia unelmia, joita kohti matkata. Tänään kuitenkin juhlitaan!